Rekrutacja do przedszkola na rok szkolny 2025/2026 rozpocznie się 10 marca 2025 roku
W terminie 10 marca od godz. 12.00 do 21 marca 2024 do godz. 16.00 należy zapisać dziecko na rok szkolny 2025/2026. W tym celu należy wejść na stronę https://naborp-kandydat.edu.gdansk.pl/gdansk i :
- wprowadzić dane dziecka
- wydrukować kartę zgłoszenia
- wydrukować lub skompletować załączniki potwierdzające zaznaczone kryteria
- podpisaną przez rodziców kartę zgłoszenia należy przynieść do przedszkola pierwszego wyboru,
UWAGA: wraz z kartą zapisu dziecka do przedszkola należy dostarczyć zaświadczenia dotyczące zaznaczonych na formularzu kryteriów naboru (patrz: tabela dot. kryteriów).
W dniu 2 kwietnia 2025 r. o godz. 15.00 w przedszkolu będzie wywieszona lista dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych. Wyniki rekrutacji rodzic może również sprawdzić logując się na stronie internetowej dla rodziców.
Od dnia 3 do 10 kwietnia 2025 do godz. 16.00 rodzice potwierdzają wolę przyjęcia dziecka do przedszkola. Dyrektor będzie podpisywała z rodzicami deklarację dotyczącą czasu pobytu dziecka oraz aplikację do Szkoły Językowej „My Little School”.
Wszelkich informacji udzieli Państwu dyrektor i wicedyrektor Przedszkola:
poniedziałek: 10.00-13.00; wtorek: 7.00-17.00; środa 8.00-17.00; czwartek: 10.00-17.00; piątek 10.00-16.00
Więcej informacji na: www.gdansk.pl
Drodzy rodzice! A więc to już? – Państwa dzieci są już wystarczająco duże, żeby rozpocząć przygodę w przedszkolu? I to nie byle jakim! Nasze przedszkole prowadzi edukację w systemie dwujęzycznym. Dzieci uczęszczają do grup, gdzie oprócz dwóch polskich nauczycielek przez 4,5-5h dziennie jest z nimi również lektorka języka angielskiego, zwracająca się do nich tylko w tym języku. Dzieci mają możliwość wzrastania w środowisku dwujęzycznym. Wśród korzyści wynikających z tego faktu (poza oczywistą czyli umiejętnością komunikacji w dwóch językach) wymienić można pozytywny wpływ na: ⁃ rozwój poznawczy i myślenie kreatywne dziecka; ⁃ dobre wyniki w nauce w przyszłości; ⁃ relacje społeczne oraz adaptację społeczną i kulturową; ⁃ zdrowie dziecka (ze względu na profilaktykę chorób neurologicznych). Żeby rozwiać wszelkie obawy przypominamy, że: ⁃ dwujęzyczność nie powoduje opóźnionego rozwoju mowy – nie ma na to dowodów naukowych, a zaburzenia mowy występują zarówno u dzieci jedno jak i i wielojęzycznych, ⁃ w grupach przedszkolnych zawsze jest osoba mówiąca w języku polskim, która będzie zareagować w nagłych sytuacjach i pomoże dziecku, kiedy zajdzie taka potrzeba, ⁃ z naszego doświadczenia wynika, że na pierwszym etapie nauki nie wszystkie dzieci od razu wypowiadają się w drugim języku, a następuje to z biegiem czasu wraz z osłuchaniem się z językiem. Jeżeli interesuje Państwa temat dwujęzyczności i chcieliby się Państwo dowiedzieć czegoś więcej, zachęcamy do rozmowy z naszymi lektorkami języka angielskiego oraz nauczycielkami. ŻYCZYMY DZIECIOM ŚWIETNEJ DWUJĘZYCZNEJ ZABAWY W NASZYM PRZEDSZKOLU! |