Rekrutacja do przedszkola

trwa ostatni etap rekrutacji do przedszkola na rok szkolny 2025/2026:

W terminie od dnia 3 do 10 kwietnia 2025 do godz. 16.00 rodzice potwierdzają wolę przyjęcia dziecka do przedszkola. Dyrektor będzie podpisywała z rodzicami deklarację dotyczącą czasu pobytu dziecka oraz aplikację do Szkoły Językowej „My Little School”.

od 14 kwietnia 2025 roku o godz. 15:00 podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych w postępowaniu rekrutacyjnym

 Dyrektor i wicedyrektor Przedszkola zaprasza rodziców: poniedziałek: 10.00-15.00; wtorek: 9.00-17.00; środa 9.00-17.00; czwartek:  8.00-17.00; piątek 9.00-15.00

Więcej informacji na: www.gdansk.pl 

ZAPROSZENIE   NA   SPOTKANIA   INTEGRACYJNE

W dniach 28 lipca-1 sierpnia 2025 r. organizujemy spotkania w ramach programu „Witaj   nowy   przedszkolaku” przygotowane dla dzieci 3-letnich, które pierwszy raz przyjdą do przedszkola we wrześniu 2025 :

  • w dniach 28-31 lipca (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek) w godz. 16.30 – 17.00 zapraszamy dzieci wraz z rodzicami; dzieci przynoszą kapcie na zmianę; spotkania poprowadzi nauczycielka przedszkola;
  • dnia 1 sierpnia (piątek) o godz. 16.30 zapraszamy tylko rodziców na spotkanie informacyjne z dyrektorem Przedszkola Nr 64 “Kubuś Puchatek”.

.

.

.

Drodzy rodzice!
A więc to już? – Państwa dzieci są już wystarczająco duże, żeby rozpocząć przygodę w przedszkolu?
I to nie byle jakim! Nasze przedszkole prowadzi edukację w systemie dwujęzycznym. Dzieci uczęszczają do grup, gdzie oprócz dwóch polskich nauczycielek przez 4,5-5h dziennie jest z nimi również lektorka języka angielskiego, zwracająca się do nich tylko w tym języku.
Dzieci mają możliwość wzrastania w środowisku dwujęzycznym.
Wśród korzyści wynikających z tego faktu (poza oczywistą czyli umiejętnością komunikacji w dwóch językach) wymienić można pozytywny wpływ na:
⁃ rozwój poznawczy i myślenie kreatywne dziecka;
⁃ dobre wyniki w nauce w przyszłości;
⁃ relacje społeczne oraz adaptację społeczną i kulturową;
⁃ zdrowie dziecka (ze względu na profilaktykę chorób neurologicznych).
Żeby rozwiać wszelkie obawy przypominamy, że:
⁃ dwujęzyczność nie powoduje opóźnionego rozwoju mowy – nie ma na to dowodów naukowych, a zaburzenia mowy występują zarówno u dzieci jedno jak i i wielojęzycznych,
⁃ w grupach przedszkolnych zawsze jest osoba mówiąca w języku polskim, która będzie zareagować w nagłych sytuacjach i pomoże dziecku, kiedy zajdzie taka potrzeba,
⁃ z naszego doświadczenia wynika, że na pierwszym etapie nauki nie wszystkie dzieci od razu wypowiadają się w drugim języku, a następuje to z biegiem czasu wraz z osłuchaniem się z językiem. Jeżeli interesuje Państwa temat dwujęzyczności i chcieliby się Państwo dowiedzieć czegoś więcej, zachęcamy do rozmowy z naszymi lektorkami języka angielskiego oraz nauczycielkami.
ŻYCZYMY DZIECIOM ŚWIETNEJ DWUJĘZYCZNEJ ZABAWY W NASZYM PRZEDSZKOLU!